آپلود عکس دفترچه یادداشت یک دیوانه
دفترچه یادداشت یک دیوانه

دیوانه


وقتی

وقتی خدا بیخ خرت رو میگیره و سرتو میکنه زیر آب، اون زیر نگه میداره نگه میداره نگه میداره تا دست و پا زدن و التماس کردنت رو ببینه، میشی مثل من که دارم پاچه خدا رو میگیرم. گیر الکی دادن به خدا کار آدمیه که کم آورده. کار آدمیه که عجزش و این که غلطی نمی تونه بکنه بهش ثابت شده. کار من خریه که گیر افتادم وسط یه عالمه چرندیات مزخرف و هر چی زور می زنم که یه تکون به این جمود مخرب بدم، نمیشه. فقط روز به روز فشار بیشتر میشه. حالم دیگه داره از زندگی به هم می خوره. یک مشت چرندیات پوچ بی معنی تحویل آدم میشه، اسمشم میشه زندگی. یه مشت آدم خودخواه زبون نفهم مغرور، ادمایی که تو یه دنیای دیگه سیر میکنن و تو خواب و خیالند. یعنی قشنگ دلم می خواد داد بزنم سر زندگی و هر چی از دهنم در میاد بگم. شدت عصبانیت من و حجم کم آوردنم، خستگی ای رو رو دلم نشونده، که زمین و زمان رو برام بی معنی و مسخره کرده. مثل کوه نوردی که گرفتار برف شده و دیگه نای رفتن نداره، درست لحظه ای که چشماش سنگین شده و می خواد بخوابه و مثل تو فیلما هی تو صورتش می زنن که نه تو نباید بخوابی، اما گوشش بدهکار نیست. قله برای اون کوه نورد بی معنیه. می دونه که اگه بخوابه میمیره، ولی هیچ چیز دیگه ای براش مهم نیست، هیچ چیز براش معنی نداره. فقط خواب.

حالم از دنیا و زندگی و به هم می خوره. میرم چون مجبورم برم. از بی کفنی زنده ام



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت14:57---11 مرداد 1392
نگران نباش همه چی درست می شه.....اگر هم نشه بی خیال دنیا زود می گذره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:وقتی,

  توسط دیوانه   |
 

 



دفترچه یادداشت یک دیوانه که به راحتی از کنارش عبور میکنیم


 

 

 همه رفتن
 سکوت شب
 مرگ
 تاوان
 همه
 امروز
 حالا امیدی برای زندگی هست ؟
 غرور کاذب
 عشق رو گدایی نمیکنم
 من اره خودم
 نگاه
 داش آکل
 سپندار مزگان (روز عشق ایرانیان)
 روزه
 مرده شور
 پشیمون
 خیانت
 دیوانه
 مردی عاشق
 وقتی
 ادم
 وفا
 پس راضی باش
 بگو استاد یه عمر تو گفتی حالا بزا من بگم
 دیوانه شو حال که ادمی نیست
 منم
 تکرار ها
 هیچ
 ازادی از نظر هموطنام
 پدر و مادر
 جدایی چه راحت بی تعهد
 کدوم عاقل
 هممون ایرانی هستیم

 

شهريور 1392
مرداد 1392

 

دیوانه

 


خنده بازار ایران
حرف های دل
keykavoos
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

 

ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 47339
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1